Każdy
z nas ma jakąś pasję - jedni rysują, drudzy grają na instrumentach, a jeszcze
inni lubią sobie po prostu pośpiewać pod
prysznicem. Ale żeby wyszlifować prawdziwy talent, trzeba dużo pracy i czasu.
Takie niezwykłe umiejętności pokazały nam wybrane osoby z naszej szkoły (SP2
Ząbki) w akcji „Mam Talent 2016”.
Z góry uprzedzam- nie było żadnych
pierwszych, drugich czy trzecich miejsc. Była dobra zabawa, szczypta tremy
i podziw na twarzach widzów.
i podziw na twarzach widzów.
W tegorocznym show mieliśmy okazję oglądać
wspaniałe umiejętności strategiczne, jak i zdobyć trochę informacji
o architekturze. Podejrzewam, że powszechny był też zachwyt recytacją. Podziwialiśmy kunszt artystyczny - mogliśmy obejrzeć piękne rysunki i malowidła. Nie można zapomnieć też o wszelkiej aktywności fizycznej- gimnastyce artystycznej, hula- hop i skakaniu na skakance. W tym wydarzeniu również brały udział osoby związane z muzyką- wokaliści oraz laureaci w kategorii gra na instrumentach. Tak samo ważni byli tancerze, prezentujący wszelkie rodzaje tańca- od nowoczesnego po klasyczny. Dla osób lubujących się
w aktorstwie nie zabrakło wspaniałego mini- spektaklu, okraszonego śmiesznymi uwagami.
o architekturze. Podejrzewam, że powszechny był też zachwyt recytacją. Podziwialiśmy kunszt artystyczny - mogliśmy obejrzeć piękne rysunki i malowidła. Nie można zapomnieć też o wszelkiej aktywności fizycznej- gimnastyce artystycznej, hula- hop i skakaniu na skakance. W tym wydarzeniu również brały udział osoby związane z muzyką- wokaliści oraz laureaci w kategorii gra na instrumentach. Tak samo ważni byli tancerze, prezentujący wszelkie rodzaje tańca- od nowoczesnego po klasyczny. Dla osób lubujących się
w aktorstwie nie zabrakło wspaniałego mini- spektaklu, okraszonego śmiesznymi uwagami.
Podsumowując- tegoroczna edycja szkolnej
akcji Mam Talent dostarczyła nam wielu pozytywnych emocji. Miejmy nadzieję, że
to w następnym roku będzie się bawić tak samo dobrze, a może nawet jeszcze
lepiej!
Patrycja
Cichocka kl. 6A
..............................................................................................