Paczka dla Domu Dziecka - podziękowanie

Ludzie Wielkiego Serca- tak właśnie o Was myślę. O wszystkich razem i każdym
z osobna: O wszystkich Dzieciach z klasy I b SP2 w Ząbkach, o ich wspaniałych Rodzicach i o Wychowawczyni klasy.

Dzieci z Domów Dziecka to dzieci które przynajmniej raz w życiu zawiodły się na dorosłych. Najbliższe im osoby: rodzice zawiedli. Nie interesowali się nimi, nie martwili czy dziecko ma co jeść, w co się ubrać. Bardzo często nie interesują się nawet tym czy dziecko ma gdzie spać. Nie wspominając o przyborach szkolnych: żadne z Dzieci, które przyjęłam nie miało w rodzinnym domu zapewnionych książek, zeszytów czy choćby długopisu.
Dlatego tak bardzo cieszy nas Wasz Gest.

Dzięki Wam, moje Dzieci odnajdują wiarę w drugiego człowieka, wiarę we własne możliwości, wiarę w to, że są jeszcze na świecie Ludzie, którzy chcą dla nich dobrze. 
Za to Dobro- SERDECZNIE DZIĘKUJEMY !!!


Pozdrawiamy cieplutko: Przyszywana Mama piątki Chłopców oraz Kamilo, Filip, Robert, Tomuś i Maciuś

Ps. Pierwszy raz w życiu ja też coś dostałam od Darczyńców: aż się popłakałam ze wzruszenia i z wdzięczności. Dziękuję z całego serca :)


                    
                /mail
 przesłany  od Pani Doroty prowadzącej Rodzinny Dom Dziecka w Rakowie/

............................................................................................................................................................